Ez meg mi?
Kevesebb fejfájás és agyalás. Több szabad vasárnap a ceruzarágás helyett. Több látogató a honlapodra és szakmai hitelességed javítása.
Erre vágysz, nem?
Mit szólsz, ha ezt a „csomagot” most teljes egészében megkaphatod, méghozzá kiszervezett céges blogírás formájában?
Miről zagyválok? Arról, hogy jelen pillanatban is rengeteg potenciális ügyfelet veszítesz, mert nincs még céges blogod.
Apropó, miért is nincs?
Mert se ötleted, se kedved, és a hajad is égnek áll tőle. Beletaláltam? Mert nem tudod miről és mit írj. Vagy nem tudod, kivel írasd meg. A rengeteg teendő mellett egyszerűen nincs rá időd? Vagy legalábbis ezzel a válasszal napolod el ismét, és húzod ki a teendők listájáról.
Esetleg kipróbáltad már az írást saját honlapod szövegének megírásakor, de rájöttél, hogy ez nem is olyan könnyű?
Megértelek, senki sem születik írói vénával. Azonban, ha nincs céges blogod, az egyik leghatásosabb marketingeszközt hagyod ki!
Oké, legyints csak!
De a legyintésed következménye:
- Továbbra is az az arctalan és személytelen cég maradsz az érdeklődők szemében, ami eddig is voltál.
- Konkurensed veled ellentétben haladva a korral, él a tartalommarketing lehetőségével és rendre hasznos írásokkal fogja megajándékozni azokat az érdeklődőket, akiknek tőled kéne vásárolniuk. Így szakmai hitelessége nem neked, hanem neki fog nőni.
- Ez esetben lemondasz arról, hogy magad formáld a célcsoportod gondolkodását, termékedről alkotott véleményét.
- Mert ezzel az esélyét sem adod meg, hogy nagyobb forgalmat hozz a honlapodra.
Ugye nem hangzik túl jól? Ahhoz, hogy ezt elkerüld, mi levesszük a terhet a válladról. Így céges blogod nem egy mostohagyerek lesz a számodra, amivel időnként „nem árt foglalkozni”.
Miért jó a céges blog? Miért jársz vele jól?
- Mert végre nem napolod el az egyik legjobb eszköz használatát céged reklámozását illetően. Megmutathatod, hogy valóban értesz ahhoz, amit csinálsz. Ahhoz, hogy megbízzanak benned potenciális ügyfeleid, bizalmat kell szerezned tőlük. Ahhoz pedig tudniuk kell, hogy tényleg értesz ahhoz, amit csinálsz.
Ugyan miért hinnék el, ha néhány tőmondatban tényszerűen írod le magadról az alapvető információkat? Hisz bárki bármit állíthat magáról! - Mert végre nem neked kell azon agyalnod, mégis időről időre miről írj a céges blogodban.
- A cikkekhez készült képek kiválasztásával sem kell bajlódnod, mi egyedi és kreatív kísérőképet készítünk minden egyes cikkhez. Ezek nem csak jogtiszta képek, de egyediek és kreatívak is. Csak neked készítjük, az adott cikkhez. Ezt jelen pillanatban csak mi garantáljuk neked a piacon.
- Mert végre egy olyan eszközt birtokolhatsz, mellyel növeled a honlapod látogatottságát, és növeled az emberek bizalmát a terméked, szolgáltatásod iránt. Ezzel kitaposod az utat a valós rendelések felé.
Mert végre találhatsz egy olcsó „munkaerőt” az ügyfélszolgálati teendők betöltésére: blogcikkek segítségével számos felmerülő problémára, kérdésre adhatsz választ a segítségünkkel az érdeklődők, vevők számára. Ezzel időt is spórolhatsz. - Mert folyamatos tartalomfrissítést biztosítasz a weboldaladnak, melyet a Google elvár tőle. Egy folyamatosan frissülő blog megadja ezt neked.
- Mert egy céges blog felületet biztosít a számodra a folyamatos referenciák egyedi, színes formában való megjelenítésének.
Honnan tudod, hogy ez neked is jó? Nem kötelező elhinni, azonban számos elégedett ügyfelünknek gyarapodik havi szinten a honlapja friss írásokkal, melyek valós hasznot is hoztak.
A jó tartalommal bíró blog egyik legnagyobb nehézsége azonban az, hogy folyamatosan egyedi és jó minőségi, keresőbarát és érdekes tartalmat kell előállítani. Honlap nincs jó tartalom nélkül. Ránézve a naptáradra, mikor lesz neked erre időd?
Amivel mindezt megoldhatod:
Mennyiért kaphatod meg mindezt?
Nálunk ne keress karakterárakat! Mi nem a szomszéd szolárium 5 percnyi fix árért kínált barnulást garantáljuk neked. És nem is felvágottat vásárolhatsz nálunk dekára mérve.
Egyes témák, szakmák időt és többletenergiát igényelnek. A ráhangolódás, az iparág, szakma vagy a speciálisabb szolgáltatás ismerete nagyban meghatározza a szövegek minőségét!
Amit kapsz…
A blogcikkek ára mindig tartalmazzák az első cikk megírása előtt, az előzetes egyeztetést (pl.: felmérő kérdőív); a cikkek írása során a szakmáddal, szolgáltatásoddal kapcsolatos témák kutatását; háttérmunkákat.
Továbbá a szövegek utólagos kozmetikázását, a cikkekhez készült egyedi kreatív kísérőképek elkészítését, és az ingyenes reklámlehetőséget is (Facebook oldalainkon osztjuk meg a cikkeidet, honlapunkon referenciák közé kerülhetsz).
Az árak a tematikától és az adott terület, szakma nehézségétől is függnek. Továbbá attól is, hogy milyen időszakra rendeled meg a cikkeket, folyamatos és hosszútávú megbízás esetén olcsóbb lehet a számodra.
Ne szalaszd el e remek lehetőséget! Már csak azt kell eldöntened: Akarsz-e egy remek eszközt a kezedben tartani, vagy ennek árából inkább veszel egy huszadik felesleges dolgot a lakásodba?