Főnököt keresel? Mint, ahogy sok más ezren is? Ott vagy TE, aki nagy erőket bevetve jelentkezel egy álláshirdetésre, mondani se kell kiváló múltbeli eredményekkel és szakmai tudással. Majd jön egy hasonló tapasztalattal rendelkező jelentkező a lehengerlő önéletrajzával és mondataival és helyetted őt hívják be az interjúra. Neki sikerül az, ami neked nem!
Úgy érzed igazságtalan? Vajon miért nem sikerül tudatosítanod másokban, hogy te értékes ember vagy? A kiemelkedő személyes márka (énmárka) garantálja a számodra az átütő sikert, az álláshoz való jutást, a karrierépítést. Sőt, vállalkozók figyelem! A megrendeléseket is! Van, amit érdemes ellesni a HR szakmából!
Szereted a jó filmeket? Van egy film, melyet sose akarnál megnézni; mégis előfordul, hogy „jegyet veszel” rá: a saját honlapod zuhanórepüléséről szóló filmre. Egy aprónak tűnő dolog miatt, mellyel csupán a jó szándék vezérelt, mégis ennek köszönhetően saját magad mérsz csapást honlapodra. Kíváncsi vagy rá, mi az?
Mit szólnál hozzá, ha valamelyik nap leülnénk egy kávéra és megbeszélnék, miként is tudom igénybe venni a szolgáltatásod? Kérhetnék egy cégismertetőt is, ugye nem gond?
Ha most azon gondolkodsz, honnan szedj elő egy ütős bemutatkozó anyagot cégedről; vagy talán megfelelő lesz-e a számomra a 23 évvel ezelőtti 90-es évekbeli mintapéldány, akkor azt hiszem, mégsem te vagy az emberem.
Szuper, hogy csíped a retro stílusú dolgokat; azonban ha cégismertetőd is a „kőkorszakból” való, akkor megkérdőjeleződik bennem, vajon naprakész vagy-e a szakmádban! Porold le vállalkozásodról a port és tegyél róla, hogy elhiggyem!
Végy elő 2,3 milliónyi 15-34 éves fiatalt. Tegyél bele alacsony vállalkozó kedvet, majd fűszerezd meg kínzó alváshiánnyal és gazdasági válsággal! Hagyd ki a gyakorlati útmutatást és a sikeres példákat! Inkább adj hozzá kedvtelenséget és motivációhiányt, majd emeld a hőfokot! Keverj hozzá egy nagy adag csődtől való félelmet, valamint tőkehiányt és hagyd állni!
Végül keverj mindehhez egy kis amnéziát és inkább rakd félre! Majd tedd fel magadnak a kérdést: „Mennyire hiszek abban, amivel foglalkozni szeretnék és mennyit vagyok hajlandó küzdeni érte?”
Úgy érzed szunnyadó tehetséged van valamiben? Ne félj belevágni! Valósítsd meg saját álmod és vállalkozásod! Még akkor is, ha mások azt hiszik megőrültél!
Neked is van okos-kütyüd? Előfordult már, hogy mobilon néztél egy weboldalt, melyet állandóan nagyítgatni kellett, valamint jobbra-balra navigálni rajta? Dühös voltál?
Ha a te weboldalad nem „érzékeny”, más néven responsive (mobilbarát), akkor a tied is hasonló reakciókat vált ki a mobilon böngésző felhasználókban. Ráadásul a Google legújabb irányelvei alapján rettentő nagy hátrányban is vagy. A te weboldalad vajon „érzékeny lelkű jószág”? Most megtudhatod.