Amerikából jöttem, mesterségem címere….- oh, a régi szép idők. Gyerekkorodban te is szívesen eljátszottál a hasonló játékokkal? Valahogy felnőttként már nehezebben megy a „bemutatkozás”? Célközönséged alapvető kérdései általában ezek: Miért tőled vásároljanak? Miért bízzanak meg benned? Miért lesz nekik jobb, ha téged választanak?
Adj választ nekik! Gyere ki a zsákbamacskaszerepből; mutasd meg a videómarketing segítségével, miért a te terméked/szolgáltatásod a választandó megoldás a számukra!
Előfordult már veled, hogy egy terméket próbáltál megvenni a neten, azonban „miért ne pont most zavart volna meg valaki” esettel álltál szembe, és kénytelen voltál kilőni az oldalt? Ám érdekes módon másnap szembe jött veled az interneten a termék reklámja?
Honnan tudta a Google, hogy téged mi érdekelt mostanság? Miért „ment utánad”? Úgy érezted, hogy a termék követ téged az interneten, és minden oldalról téged néz? Ha tudod, ha nem; mint sokan mások, te is a remarketing technikájába botlottál. Mi is ez pontosan és miért jársz vele jól? „Na akkor nyomás utána…”
Nem is gondolnád, hogy egy aranyos „szőrmók” hogyan tud téged hátrányos helyzetbe hozni… Pedig épp ez történt veled a legutóbbi 2014 őszi Panda-frissítéskor?
Jó hír a számodra, hogy amennyiben büntetést szenvedtél - de azóta sikerült javítani a hiányosságokon és sóvárogva várod ennek pozitív eredményét -, most végre lehetőséged nyílik előnyösebb helyzetbe kerülni weboldaladdal a keresőben. Néhány héten belül ugyanis le fogják futtatni manuálisan, a weboldalak tartalmi minőségét árgus szemekkel figyelő Panda-algoritmus legújabb frissítését.
Oké. Igazad van!
A blogcikkek számos előnyéről, és önmagában a tartalommarketingről - mint szemlélet - sokszor olvashattál már. Ami szerethetővé tesz téged, ráadásul pénztárcakímélő a kivitelezése. Keresőpozíciók szempontjából is kiváló, hisz a Google a minőségi tartalmat támogatja.
De valahogy furdalja az oldaladat a kíváncsiság, ugye? Mégis hogyan kell elképzelned a gyakorlatban… erről még nem sokat hallottál. Megrendeled a cikkeket, de hogyan tovább? Ezért most jöjjenek a kulisszatitkok. Így készülnek a blogcikkek neked.
Nyári uborkaszezon. A fű se nő ilyenkor. Eseménytelen, unalmas hetek; a „langyos víz” időszaka, amikor úgyis mindenki nyaral. Már a szó látványától is erőteljes izzadásba kezdesz? Vagy te már gyakorlott „lázadó” vagy: minek strapáld magad ilyenkor bármivel is? Miért is rendelnél pont nyáron blogcikkeket tőlünk? Úgysem lehet senkit ilyenkor elérni. Kevés az érdeklődő, kevés a vevő…
Biztos vagy benne? Míg te nyaralsz, a blogcikkek érdeklődőket, weboldal-látogatókat, megrendeléseket hoznak; neked dolgoznak. Jobban, mint bármelyik alkalmazottad ilyenkor. És garantáltan nem mennek el pihenni. Nem így a legkényelmesebb nyáron dolgozni? Mert van ám élet a nyár után is!