Neked is vannak "kitüntetéseid", „fontos adataid” a honlapodon”? Szuuuper. És mit kezdesz velük? Feltünteted a honlapodon és ennyi volt a történet?
ISO-tanúsítvány, Bisnode "A" minősítés, képletek, adatlapok, referencia 1, referencia 2, anyagösszetétel a köbön. Én máris úgy alszom el ülve, mint a Hr-es a 100. „csapatjátékos vagyok” kifejezést olvasva. Mégis hemzseg a honlapod tőlük.
Te is felteszed a kérdést. Most akkor kellenek vagy sem? És hogyan használd fel őket? Mutasd be őket a gyakorlatban, vedd elő a sztorikat!
Mivel is foglalkozol? Mit is csináltok pontosan?
Neked is feltették már ezt a kérdést nemegyszer?
Gondoltam. És mit válaszoltál rá?
Lehet e kérdésre rosszul és jól is válaszolni. Egy „rossz” válasszal elvághatod az utat egy megrendelés, egy üzlet, egy potenciális érdeklődés vagy a jövőbeli továbbajánlások előtt; de egy „jó” válasszal akár ki is taposhatod annak útját. De honnan tudhatod, hogy mi számít helyes válasznak?
Te is észrevetted, hogy manapság gombamód szaporodnak a vállalkozások egy-egy kreatív ötlet alapján? Viszont a vállalkozások oroszlánrésze nem éri meg, nemhogy a 10., de még az 5. szülinapját sem. Harmatgyenge próbálkozások csupán… Na ez az, amit te nagyon nem szeretnél, ugye? MIT LEHET TENNI ELLENE?
Van 1 perced? No, nem ránk, hanem a vállalkozásodra. Ugyanis ennyi választ el attól, hogy te is egy „Klub tagja” legyél. Ha eddig úgy tettél, mint aki mindent megtesz, hogy helyrepofozza a vállalkozása marketingjét; de valójában nem tettél érte semmit, akkor itt az ideje apró lépésenként elkezdeni!
Ebben segít neked Ingyenes Marketing Tippek sorozatunk! Ugye nem sajnálsz 1 percet a vállalkozásodtól? De miért lenne neked erre szükséged és hogyan kaphatod meg?
Szülő vagy? Esetleg terveidben szerepel e nemes feladat betöltése az életben? De a környezetedben azért látod, mivel is jár a szülői szerep? Minden megváltozik onnantól, hogy először felsír a gyerek.
Te is elérzékenyülsz egy őszinte kis kacajtól, vagy egy „őzikeszemtől”? A Pampers új szpotja épp ezt mutatja be. Dél-Afrikától kezdve Észak-Európáig, az egész világon minden társadalomban megváltoznak az emberek, ha kisbabákról van szó. Lehet ennél hatásosabban kihasználni a videómarketinget? Amikor a szívedhez szólnak…