Szeretnéd igazán egyszerűen növelni a honlapodon a hitelességet és a szolgáltatásod iránti vágyat? Vagy az érzelmekre szeretnél még jobban hatni? A siker receptje egyszerű.
Mégis folyton kifogásokat támasztasz vele kapcsolatban. És feleslegesnek véled.
Mert nincs rá időd, és amúgy sem érted miért fontos ez neked a cégedet illetően: ez a képek használata.
Honlapon, blogcikkekben, közösségi médiában. Hogyan kerülsz hátrányos helyzetbe, ha kihagyod a vizualitást a marketingben?
Egyszerűen nem értik meg?
Voltál már így vele? Amikor nem megy át az üzenet. Elmennek mellette.
Nem vesznek észre. Nem érdekli őket.
Komoly, a társadalmat érintő témáknál különösen „idegesítő” tud lenni.
De saját szolgáltatásod reklámozásánál is égető probléma, hogy az üzenet célt érjen.
Mit lehet ilyenkor tenni?
Ági vállalkozó. Épp egy hívást kap vezetés közben, hogy az irodában az egyik laptop bemondta az unalmast. Egy igen fontos munkát végző alkalmazott napi tevékenységét érinti a probléma.
Van 35 perce, hogy beérjen az irodába. Addig rákeres a laptop-kínálatokra.
Míg beér, neked el kell tudni adni a webáruházadban egy számára ideális laptopot, amit még aznap kézhez kaphat. Sikerülni fog?
Nem. Bukod a vevőt.
Miért választja a konkurens termékét, pedig ugyanazt árulja, mint te? Ismerd meg az okot, amire nem gondolnál, mégis nagy eséllyel bukod miatta a vevőket!
Vajon létezik olyan, hogy egy cég kiválaszt egy számára kedves és szívügyének érzett témát, egy alapítványt; és ahhoz ingyen adja az évek alatt megtermelt tudását, kapcsolatrendszerét és idejét?
Ismerd meg aktuális projektünket, melyben olyan munkát végzünk pro bono, mellyel segíteni tudunk a társadalomnak. Mert mi nem csak a munkának élünk.
Nem az a gond, hogy százezreket költesz az offline irodádra, ahol a tárgyalópartnereidet fogadod; hanem a legnagyobb gond az, hogy az online irodád hanyagolásával potenciális tárgyalásoktól esel el. Az Interneten a weboldalad az irodád. De vajon melyik tényező az benne, amelynek hiányával nem fognak menni az eladások?