Ha te is gyakran kapsz karácsonyra olyan „hasznos” ajándékokat, melyek hónapok múltával is kibontatlanul és használatlanul végzik a szekrény tetején, vagy szívesen becserélnéd azokat valami másra; akkor te is biztosan átérzed a felesleges kiadások kellemetlen életérzését. Amikor feleslegesen költesz valaki másra- nem jól választasz-, mert ajándékod semmi hasznot nem hoz a számára. Vagy netán, téged ajándékoznak meg egy haszontalan tárggyal.
És izgalommal bontod ki a nagy gondossággal kiválasztott ajándékot, de a díszpapír-dzsungeltől megszabadítva csalódottan vagy éppen elbizonytalanodva tekintesz a meglepetésre.
Az ajándékozó idén is feleslegesen költött rád.
De nincs annál szomorúbb, amikor te saját magad csábulsz el a haszontalanabbnál haszontalanabb kütyük, termékek, vagy újdonságok láttán; és olyasmire költesz év végén, amire – utólag summázva - semmi értelme nem volt. Az életedet nem tette jobbá, szebbé, egyszerűbbé. És a bankkártyád is nagyobb összegtől szabadult meg.
Dee nem érdemled meg? Deeehogynem!
Egész évben szorgalmasan dolgoztál, megérdemled, hogy idén karácsonykor magadra is gondolj!
Kis vágyak, nagy vágyak? - Írod már a listát?
A másoknak szánt ajándékok listája mellett, a te listád is szépen gyarapodik már a jobbnál jobb ötletektől duzzadva. A régen vágyott apróságokon kívül rajta szerepelnek a kevésbé reális ajándékötletek is, mint egy nem mindennapi külföldi vakáció, egy új kocsi vagy a legújabb IPhone 6s.
Hogyan kerüld el a felesleges költekezést; és hogyan adj esélyt annak, hogy az egészen nagy vágyak beteljesülésére is sor kerüljön egyszer? Ne a megszokott módon költekezz!
Hogyan költekezz okosan?
Idén ruházz be – a számos „vágyterméken” kívül - a hasznos és értéket képviselő ajándékokba is! Az alábbi ajándékötletekkel még a jövő évi üzleti sikereidet is jobban megalapozhatod! Ráadásul a 2016-os éved is jól indulhat.
Vannak ajándékok, amikre kár pénzt kidobni. Azonban az alábbi ajándékötletek - a magad részére – a hasznos ajándékok táborát fogják gyarapítani. És ráadásul a „kevésbé reális ajándékok” megszerezésének esélyét is növelik.
Mi hiányzik még idén, amit 2016-ban szeretnél megvalósítani?
Mobilbarát honlap
A 2016-os év honlapja. A te weboldalad még mindig nem mobilbarát? A honlapod böngészése során nemcsak a felhasználó mérges, de a Google is. És mindkettő szemében óriási hátrányban vagy! Nem engedheted meg magadnak a jövő évben, hogy a felhasználók egy részéről egyszerűen lemaradj, mert mobilon böngésznek; a te weboldalad pedig nem „kompatibilis rá”. Legyen 2016-ban új weboldalad, hogy a Google is előre sorolja a keresések során.
Egy céges blog
Ami sok cégnek nincs, pedig kellene, hogy legyen. Neked sincs még?
De miért is olyan fontos egy céges blog?
A tartalommarketing az új marketing-stratégia, mely nem csak trendi, de jóval több hasznot is hoz hosszútávon, mint a hagyományos reklámok. Ha sok embert akarsz elérni viszonylag kényelmesen, akkor a mai világban iszonyú sokat kell költened. A hirdetések, akciók, promóciók, rendezvényeket nem kevés összegeket jelentenek. (Ráadásul a bizalmatlanság leküzdésében sem feltétlen segítenek, mivel „személytelenek”.)
Erre nincs pénzed?
Ha viszont kevesebbet költenél, de többet kommunikálnál a célközönséggel, növelnéd a bizalmat a céged-mint megoldás iránt; akkor nagyon szép és sikeres eredményeket fogsz elérni a tartalommarketinggel.
A céges blog egy olyan eszköz, mellyel hétről hétre megmutathatod a kompetenciádat az ügyfeleidnek. Kikövezed vele az utat a vásárláshoz, a megrendelésekhez. Segítségével a figyelem és a szimpátia nem fog lankadni a szolgáltatásod iránt, hanem inkább időről időre erősödni fog. A céged mindig ott lesz a célcsoportod fejében, és fenntartja a vevők érdeklődését.
De ez rengeteg idő és sok munka… mondod te. Valóban az. Nélkülünk. Ne hagyd ki a tartalommarketinget a marketing-stratégiádból! Segítünk, hogy 2016-ban saját céges blogod legyen, melyet mi írunk helyetted.
Cégbemutatkozó videó
"Millió" információ cégedről néhány perc alatt? A megoldás a videómarketing. Leendő vásárlóidat, ill. ügyfeleidet nem csak az érdekli, ki vagy te; de az is, hogy miért csinálod mindazt, amit csinálsz. Hogyan jutottál el idáig. És vajon nekik be fog-e jönni az, amit te kínálsz nekik. Mutasd be, milyen valódi előnyökkel jár a szolgáltatásod; hagyj mély nyomot a célközönségben. Egy videó a tökéletes eszköz. Amivel mindezt néhány perc alatt megteheted. Jóval több érdeklődött szerezhetsz és szerethetőbbé teheted a cégedet.
Ütős szövegek a honlapodra
Tudod, hogy az egyik leggyakoribb weboldalkészítési hiba, hogy a tulajdonosok saját maguk állnak neki megírni a honlapjuk szövegeit?
Hacsak nem ásod magad bele mélyen a szövegírás témájába, és gyakorolsz rengeteget hozzá; nem fogod tudni úgy megírni azt, hogy az hasznot is hozzon. Ha a termékoldalad, vagy honlapod szövegezése nem profi, rengeteg bevételtől esel el – csak és kizárólag a kommunikációd miatt.
Weboldalad viszi a céged jó hírét és felkelti az érdeklődők figyelmét? Építi a bizalmat a potenciális vevőd és közted? Megrendelőket hoz? Ahhoz, hogy weboldalad mindezt nyújtani tudja, szükséged van a marketinges szemmel megírt szövegekre. Amik olvasmányosak, figyelemfelkeltőek, szakmailag is értékesek, de szakzsargontól mentesek.
Jó helyezések a weben
Számos reklámozási eszközt, módszert kipróbálhatsz. Próbálkozhatsz szórólapokkal, Kisokossal és számos módszerrel. De ma, ha valamire igazán gyorsan választ szeretnénk kapni, a netes kereséshez fogunk nyúlni. Én is, te is, és a vásárlód is. Ma mindenki biztosra megy: a Google tudja a választ. Ráadásul gyorsan.
A Google pedig arra törekszik, hogy a legrelevánsabb és leghasznosabb keresési találatokat biztosítsa a felhasználónak. Ezért kell tudnod, hogy mi a jó neki. És mit kell tudnia a honlapodnak, ha elől szeretnéd látni. Te tudod? Ha nem, akkor keress minket! Legyen 2016-ban keresőbarát honlapod.
Hogyan döntesz? Idén büszkén fogod mesélni másoknak, hogy igazán hasznos ajándékkal lepted meg magad és befektettél a 2016-os évbe? Vagy a szilveszter elmúltával te is csak a szokásos ígéreteket fogod megtenni, de a cselekvés nálad is el fog maradni? Dönts okosan!