Mark Marketing Logo
kommunikálj kreatívan
Kérdésed van?
Írj vagy hívj bátran!
telefon: +3630 952 8932
2015. április 03., péntek 00:00

Vajon miért fél mindenki ettől?

Értékelés:
(1 szavazat)

Őszinte leszek hozzád. Nem értelek. Nem értelek, mert még mindig a kétkedők közé tartozol, ami a tartalommal kivitelezett sikerek elérését illeti. Még mindig nem kezdtél neki, pedig már most óriási lemaradásban vagy.

Még mindig vársz azzal, hogy a tartalommarketinget kihasználva saját kezedbe vedd és tudatosan építsd a szakmai státuszod, hogy bizalmat kelts másokban veled szemben, és hogy saját kommunikációs szócsövet hozz létre. Méghozzá fillérekből. Hozzáállásoddal saját magad fosztod meg a hosszútávú sikerektől és élteted a konkurenciád!

Nos, megkérdezem utoljára: mire vársz még?

Céges blog. Tartalommarketing. Az elmúlt időszak legfelkapottabb kifejezései. Már konferenciákat megtöltő témák sokaságát szedték össze a hasznosságát illetően. Azonban még mindig kevesen élnek vele. Vajon miért tart mindenki ettől? És te?

Túl sokat csalódtál már különféle módszerekben?

Megértelek. A mai gyors tempót diktáló világunkban nehéz követni az eseményeket. Te is azokkal a módszerekkel próbálkoztál, mint mások? Több-kevesebb sikerrel? Sikerült, ahogy sikerült? Ezért már nem érdekel különösebben, mik az új trendek.

Tudtál róla, hogy a pesszimizmus az egyik legrosszabb tanácsadó? Ráadásul a tartalommarketing használatával csak nyerhetsz, akkor meg miért hezitálsz?

Mert csak a következő egy hétben gondolkodsz

Megnyugtatlak, nem a te hibád. Él a köztudatban az egyfajta „mindent, azonnal és rapid” módon történő eredmények hajszolása. Most akarsz meggazdagodni és most van szükséged bevételekre. És mi lesz veled 1 év múlva? A tartalommarketing egy hosszútávú projekt, mely akár évekre biztosítja neked az eredményeket.

Egy olyan befektetés, melynek kifejezetten nem rövidtávon fogod érzékelni a hatását. Azonban rövidtávon is szép eredményeket érhetsz el. Méghozzá fillérekből.

Ehelyett inkább kapkodva szórod a hirdetésekre, PR-ra és kampányokra a pénzedet? Lassú víz, partot mos. Szól a régen ismert mondás.

Most sok a munka, majd ha végre levegőhöz jutok….

Hej, ráérünk arra még, mondta Pató Pál úr is egykoron. Ha egyszer elnapoltál valamit, az ott is marad. Nem-e? Mióta is akarod kitakarítani a garázst rendesen? Vagy új kávéfőzőt venni az irodába? Na ugye.

Sokba kerül ez nekem biztosan

Kemény 10 másodpercedbe, míg megnyitsz egy üres dokumentumot, és néhány percbe, míg megírod az első cikkedet. Ne aggódj, ha nem Tolsztoj volt a beceneved az iskolában, idővel rá fogsz érezni az ízére. Ráadásul számos hasznos szövegírástippel bombázunk már téged folyamatosan, nem vetted még észre? De ha mindezt kiszervezed, akkor sem jelent neked mindez eget verő összegeket.

Mert abban a tévhitben élsz, hogy nem tudsz miről írni

Hány ember zaklatott titeket ma telefonon, vagy e-mailen különböző problémákkal, vagy kérdésekkel bombázva, amiket már századjára válaszoltok meg? Válaszold meg őket egy-egy cikk révén. Gondold végig a célpiacod problémáit, vágyait, félelmeit és a kételyeit is. Egy nap számos témába botlasz, csak észre sem veszed.

Amivel még mindig nem foglalkozol, pedig ezt nem érdemes kihagyni!

A tartalommarketinggel tartós eredményeket érhetsz el. Biztosítja neked a PR-t, mert írásaiddal formálhatod a célpiac gondolkodását. Összképet alakíthatsz ki magadról, sőt szakmai státuszod építésében is segít: „Te vagy az, aki mindig hasznos dolgokat osztasz meg, és igazán otthon vagy a témában.” Hidd el, szakmai hitelességed megkérdőjelezhetetlen lesz.

A tartalommarketing a „legolcsóbb alkalmazottad” lesz! Nem kell értékesítőket fizetned, mert ő maga értékesít, méghozzá „lopakodó üzemmódban”. Először csalogat, bizalmat épít, majd elad.

A tartalommarketingnek köszönhetően sokkal szimpatikusabb is leszel mások előtt, hisz bizalmat szavaznak feléd. A számos hasznos cikkeddel, tippekkel és információval bebizonyítod nekik, hogy képes vagy megérteni őket.

A folyton frissülő tartalomnak köszönhetően a Google szemében is pozitív elbírálást kap oldalad. Ráadásul a számos téma kapcsán rengeteg kulcsszó kerülhet elő használatra, melyre szintén csak relevánsabb lesz honlapod. Egyik ügyfelünknek elegendő volt két cikket megírni egy adott kulcsszóval kapcsolatban, és látványos eredményeket értek el a rangsorolási listán. Ráadásul az adott témákra keresve a te cikkeidet hozhatja fel a Google. Így jóval több látogatót érhetsz el a honlapodra, ugye nem rossz?

Kitartóan alkalmazva olyan hátrányba hozhatod a konkurenciát, amit évek alatt sem tudnak behozni majd!

Mit érdekel téged, éljen a konkurencia? Inkább vágj bele! Neked is fontos a céged sikere, és inkább kiszerveznéd az írást? Kérj ajánlatot tőlünk, hisz nem házvételre adod a fejed. Ráadásul mi cikkekhez készült egyedi képet is adunk, így a képkereséssel sem kell bajlódnod. Ennyi igazán belefér a büdzsébe. Legfeljebb ismét elnapolod a kávéfőző megvételét, eddig is ezt tette, nem?

Megjelent: 647 alkalommal Utoljára frissítve: 2015. április 03., péntek 17:30

Friss Bejegyzések

Kapcsolat

Márk Marketing Kft.
1108 Budapest, Tavas utca 3/b

Adószám: 14917363-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 925949
Bankszámlaszám:
11600006-00000000-37484785 Erste Bank

Közösség

Ezt olvastad már?