Új módszerrel kell kísérletezni.
Üzenj másképp, hogy meghallják! Ezt tették Kanadában is, egy okos társadalmi célú reklám keretében.
Sms-ezz vezetés közben, üzeni a temetkezési vállalat?
Sokaknál eléri az ingerküszöböt az az óriásplakát, mely a kanadai Montrealban jelent meg. A plakáton a "Text and drive", azaz "Sms-ezz vezetés közben" felirat olvasható, alatta pedig a Wathan Funeral Home nevű temetkezési vállalat neve.
Ízléstelen reklám?
Ha egy temetkezési cég ilyen reklámot csinálna itthon, bizonyára annak tartanád. Nem mennél el mellette szó nélkül.
Valamilyen reakciót kiváltana belőled.
Kíváncsi volnál rá, mégis melyik vállalat képes erre?
Azonban, ha ellátogatsz a Wathan Funeral Home honlapjára; kiderül, hogy ez a cég nem is létezik.
Társadalmú célú reklám, melyre végre te is odafigyelsz
Erős társadalmi célú reklámról van szó, amelyet a St. John's reklámügynökség készített el abból a célból, hogy felhívja a figyelmet a vezetés közbeni telefonálás veszélyeire.
Ontario államban állítólag többen haltak meg vezetés közbeni sms-ezés közben, mint ittas vezetés miatt.
Itt a sofőrök 50 százaléka olvas rendszeresen sms-t a telefonjukon - állítja egy felmérés.
"Emiatt még mérgesebbnek kell lenned, mint a hirdetés miatt" - üzeni a honlap utolsó mondata.
"Ne sms-ezz vezetés közben" üzenet már nem elég hatásos. Már nem megy át az üzenet. Ezért új módszerekkel kell kísérletezni, mint például így.
A koncepciót egy online filmben is feldolgozták.
Reklámsokk van, mit lehet tenni?
Egy plakát a metróban, egy reklámszpot a tv-ben, egy banner a világhálón egy kéretlen spam a leveleződben mind-mind a tradicionális reklám hozadéka. A már ismert reklámsokk szerves része.
Ahhoz, hogy a reklámodat észrevegyem, még feltűnőbb módszerekkel kell elém raknod; a még látványosabb reklámokkal fogod tudni elérni, hogy akkor is odafigyeljek rá, amikor nem akarok.
Vagy… van egy egészen más megoldás: Mi lenne ez?
Olvass róla itt: Mit tegyél, ha a reklámvakság miatt már nem tudsz úgy eladni, mint régen?