Mark Marketing Logo
kommunikálj kreatívan
Kérdésed van?
Írj vagy hívj bátran!
telefon: +3630 952 8932
2015. május 07., csütörtök 00:00

Tanulságos sztori a szupermarketből, végre neked is leesik?

Értékelés:
(3 szavazat)

Utálsz vásárolni? Már a bevásárlólista látványától is lever a víz? Már megint nem fogsz parkolóhelyet találni. A gyerekek egymáson fogják kipróbálni a legújabb önvédelmi technikákat. És már megint ott fognak toporogni előtted az emberek…

Mit szólnál hozzá, ha elhívnálak egy virtuális bevásárlásra? Nyugi, nem lesz tömeg! Ellenben megtudhatod, mi köze van a termékcsomagolásnak a honlapokhoz! Igen, jól olvastad. És mit látsz rosszul, amikor csak legyintesz a „hogyan ne legyen honlapod” tanácsokra!

Mi köze a termékcsomagolásnak a honlapokhoz? Képzeld el a legutóbbi vásárlásod egy szuper- vagy hipermarketben! Meg tudod mondani, mennyi termék mellett haladtál el? Na, ennek végképp mi köze van mindehhez?

Egy vásárlás alatt akár több ezer termék kerülhet a látóteredbe. És mielőtt azt mondanád, te utálsz bámészkodni, - és különben is, inkább az asszonyra bízod az áruk begyűjtését- a látóteredbe rengeteg termék kerül, melyekről véleményt alkotsz. Még ha tudat alatt is teszed.

A termékek kinézete, csomagolása, alakja, színe, a papír minősége alapján. Sőt, meg is tudod tippelni, mely termék milyen árkategóriába tartozik. Persze nem feltétlen jelenti azt, hogy a drágább termék minőségibb is, egészen biztosan számos példát tudsz te magad is felhozni minderre. Azonban néha inkább biztosra mész, mint kísérletezgess és ennek következményeként ismételten a kukában landoljon egy „kipróbált termék”.

Miért van ez így?

Mert az első benyomás alapján ítélsz! Majd másodpercek törtrésze alatt következtetéseket vonsz le az adott termék értékéről, a minőségéről. Ha nem szimpatikus egy termék külseje, csomagolása, doboza; pillanatok alatt a következő polcnál találod magad! És automatikusan a „jobbnak látszó” termék után nyúlsz! Mert a silány minőségű csomagolásról hasonló minőségű termékre következtetsz.

Még mindig mi köze van ennek a honlapokhoz?

Mit teszel, amikor megnyitsz egy számodra addig ismeretlen honlapot?

Közel két másodperc alatt kimondod rá az ítéleted.

A felépítése, a kinézete, a színek, a harmónia alapján. Szimpi, vagy nem szimpi? Majd szigorú „HR-esként” pásztázod végig a weboldalat. Ha nem olvasható a szöveg; ha idegesítenek a számodra felesleges elemek, a neonzöld színárnyalat; ha első nekifutásra nem érint meg cseppet sem a honlap szövege és fogalmad sincs, mit hol találsz; már ikszeled is ki az oldalt.

Az első benyomás a legfontosabb hatás, amelyet másokra tehetünk, és azt a pillanatot nem ismételhetjük meg. Ettől függ, hogy egy megrendelésünk összejön-e. Igen, jól látod! Ezért honlapod elkészítése sosem a „mindegy, csak legyen valami” elvét kövesse!

Tisztában vagy azzal, milyennek látnak mások? Honlapod az „Internet áruház” polcain milyen „csomagolásban” várja a potenciális vevőidet?

Megjelent: 476 alkalommal

Friss Bejegyzések

Kapcsolat

Márk Marketing Kft.
1108 Budapest, Tavas utca 3/b

Adószám: 14917363-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 925949
Bankszámlaszám:
11600006-00000000-37484785 Erste Bank

Közösség

Ezt olvastad már?