Mire nyújt megoldást neked a sikeres kommunikáció? A marketing nem egy piszkos dolog, mégis mit tehet érted?
1 Megkülönböztet
A vállalkozók szerte a világon szembesülnek azzal a problémával, hogy nem találják meg azt a piaci rést, amely megkülönbözteti vállalkozásukat a konkurenciát. Mitől más céged a konkurensétől? Céged kommunikációja arról szól, amire az embereknek szüksége van és tudatod is ezt az emberekkel? Szólj a célpiacodhoz, hisz te vagy a számukra a jó választás! Azonban ez nem olyan könnyű. Erre nyújt megoldást a marketing.
2 Segít jó munkaerőt találni
Munkaerő-gondok és rosszul feladott hirdetések. Ismerős? Vállalkozóként nem tudod megfogalmazni igazán, hogy kire is van szükséged az adott pozíció betöltésére? Megfelelően kommunikálni nem is olyan könnyű. De a megfelelő kommunikáció elsajátításával máris közelebb kerülsz a megfelelő személy megtalálásához.
3 Megszólítja az ügyfeleidet
Voltál már úgy, hogy úgy érezted, szíved-lelked kitetted egy tárgyaláson a potenciális ügyfél felé, de ő mégis visszautasított és a konkurenciát választotta? A szavak hatással vannak ránk. Érzelmeink jobban befolyásolnak a döntéseinkben, mint gondolnánk. Megfelelő kommunikációval és marketinggel hathatsz az ügyfelekre! Azt gondolod, csak az ár számít? Miből gondolod? Alacsony áraid nem feltétlenül mérvadóak, miközben potenciális ügyfeled a konkurenciád minden szaván csüng. Miért? Ők megszólították, te csak információt adtál neki.
4 A jó marketing bizonyít
Biztos, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz? Fura kérdés? Mai világunkban bárki bármit állíthat magáról. Mégis miként tudsz hitelesebb képet festeni magadról? Vezess szakmai blogot honlapodon! Mutasd meg, hogy naprakész vagy a szakmádban! Építsd a hitelességed és ezáltal a bizalmat is személyed és céged iránt! A marketing sikeres lesz, mert hiteles. A magadról festett kép támasztja alá mindezt, valamint a szakmai hozzáértésed!
5 Bevételt hoz
A jó marketing bevételt hoz, mert a legfontosabb tényezőt biztosítja egy vállalkozásban: a megfelelő kommunikációt. Mert céged emberekkel kommunikál és tárgyal nap, mint nap!
Ugye nem is olyan ködös a marketing?
Vásárolóidat is érdekli a kommunikációd, vagy csak te érted azt? Szólítsd meg őket, hogy téged válasszanak!