Az utolsó csengetés és a „ció”-ból végre „vakáció” lesz; az iskolák kapui bezárnak; a parlament is bemondja az unalmast; ügyvezetőt pedig ilyenkor irodában ne keress! A naptárban az egyetlen mosolygásra okot adó elintézendő program a megérdemelt szabadság és a hetekig tartó punnyadás. A szerencsésebbek nyaralással töltik az időt. Így te sem teszel másképp, mint hogy a strandpapucsban flangáló gyerekeid gyors kocsiba vágása után padlógázzal indulsz neki a nyaralási célpontnak!
Na de… hogy állsz a „hangyamentalitással”?
Ismered a La Fontaine-mese tanulságát, ahol a hangya nyáron szorgalmasan gyűjt, a tücsök pedig csak hegedül? Így télen nincs mit ennie, így a hangyánál koldul élelmet?
„De nyáron mindenki nyaral!“ Na és?
Tudod, hogy az ilyenkor lazább időbeosztással rendelkező emberek ugyanúgy a neten lógnak időnként, mintha nem pihennének?
Az okos-kütyüknek hála nyáron is van értelme a cikkek posztolásának, a bizalomépítésnek. Hidd el, nem fogják kibírni Facebook nélkül! Ezen a csatornán biztos elérhető a célközönséged. Posztold a blogbejegyzéseidet a nyári időszakban is rendszeresen! Küld ki őket hírlevélben! Néha lopva bepillantanak majd az e-mailek közé. Így a potenciális vevőid bővebb szabadidejében is lehetőséged nyílik arra, hogy szem előtt legyél.
A Google nem megy nyaralni
Az emberek ilyenkor is költik a pénzüket! Az otthon maradtak pedig a rekkenő hőségben kevésbé fognak kimerészkedni az üzletekbe. Az interneten fogják keresni az épp aktuális problémájuk megoldását. Az interneten bogarászva; innen fognak rendelni, tájékozódni. És épp most fognak feliratkozni a hírleveledre.
De én… de nekem…
Úgy gondolod a te szakmádat, szolgáltatásodat illetően ilyenkor semmi nem aktuális? Ilyenkor át kell vészelni a nyarat? Neked nyelvtanfolyamod van? Vagy netán nyílászárókkal foglalkozol? Akkor lepd meg egy ütős cikkel a célcsoportod, miért is van szükség épp nyáron az ablakcserére, vagy a nyári nyelvtanulásra!
Hisz, ősszel kap majd mindenki észbe (nyakunkon a tél, fütyül az ablak) , amikor már telített időpontokkal fognak rendelkezni az ablakosok. Vagy az álláskeresők akkor eszmélnek fel, jó lett volna kihasználni a nyarat és nyelvleckéket venni, hogy frissítsék meglévő tudásukat. Így szeptemberben nem égnének akkorát az állásinterjúkon!
Vajon melyik ablakost fogják választani? Milyen nyelvtanfolyamra fognak beiratkozni? Aki a nyári időszakban csendben marad, vagy aki ilyenkor is fontosnak tartja a célcsoport tájékoztatását, az érdekeik szem előtt tartását? Aki még ilyenkor is hasznos tanácsokkal, tippekkel szolgál a számukra? Nem megy mindenki nyaralni, vagy legalábbis nem egész nyárra.
Nyaralsz, mégis megrendeléseket fogadsz
Mi vár rád, ha most rendelsz blogcikkeket? Míg te azon gondolkodsz majd a nyári vakáció idején, hogy hány gombóc fagyit kérj a cukrászdában, vagy a naptejjel folytatott küzdelmed hoz majd ki a sodrodból; a publikált blogcikkeid adnak választ majd a célcsoportod kérdéseire, keltenek bizalmat bennük a személyed és vállalkozásod iránt és hoznak számos látogatót a honlapodra. Így a nyaralásból hazatérve számos megrendelés várhat téged. Pedig nem csináltál semmi mást, „csak nyaraltál”….
Ugyanis a cikkeket mi írjuk! „Most akkor keresselek benneteket?”
Jó döntést hoznál! Tudod, a meleg égövi hangyákra jellemző nyári élelemgyűjtés már az ókorban is ismert volt. Mert nyáron gyűjt az eszes….
Rendelj blogcikkeket már most a következő hónapokra! Itt teheted meg! Miről maradsz le, ha nincs egy rendszeresen frissülő blogod ? Olvass róla itt!