Mark Marketing Logo
kommunikálj kreatívan
Kérdésed van?
Írj vagy hívj bátran!
telefon: +3630 952 8932
2015. június 11., csütörtök 00:00

Most van esélyed visszakapni a helyezéseidet a keresőben

Értékelés:
(1 szavazat)

Nem is gondolnád, hogy egy aranyos „szőrmók” hogyan tud téged hátrányos helyzetbe hozni… Pedig épp ez történt veled a legutóbbi 2014 őszi Panda-frissítéskor?

Jó hír a számodra, hogy amennyiben büntetést szenvedtél - de azóta sikerült javítani a hiányosságokon és sóvárogva várod ennek pozitív eredményét -, most végre lehetőséged nyílik előnyösebb helyzetbe kerülni weboldaladdal a keresőben. Néhány héten belül ugyanis le fogják futtatni manuálisan, a weboldalak tartalmi minőségét árgus szemekkel figyelő Panda-algoritmus legújabb frissítését.

Pingvin, panda, kolibri. Nem tudod, hogy kinek gurult el a gyógyszere, vagy milyen állatkertbe csöppentél éppenséggel? Nem könnyű egy honlap-tulajdonosnak kiigazodni a Google frissítésein. Miért is érdekeljen téged a keresőoptimalizálás szakembereinek tartott SMX Advanced konferencián nemrégiben elhangzott információk?

Mert most akár előnyös helyzetbe is kerülhetsz!

 

Nincs sumákolás – A Panda él, és virul

A Google folyamatosan újabb és újabb algoritmusokkal bombázza a világot, hogy valóban értékes, és releváns, a felhasználók számára előnyős „válaszokat” adjon egy-egy keresésre. Így igyekszik kiszűrni azon technikákat is, melyek a találati lista befolyásolására irányulnak.

A Panda néhány éve, 2011-ben egy nagyszabású algoritmusfrissítéssel kelt életre, és sújtott csapást több előkelő helyen szereplő honlapra. A Panda azóta több finomításon ment keresztül. A „csiszolgatások” célja nem változott azóta sem: ez nem más, mint a felhasználói élmények javítása.

2014 októberében számos webáruház járt rosszul, és vérzett el a Panda frissítése során; hisz a számos duplikált termékinformációt tartalmazó webáruházak épp az egyik legkényesebb szarvashibát követték el.

A Panda sok-sok tényezőt átvizsgálva, a számára értéktelen weboldalakat hátrasorolja.

Mitől értéktelen egy weboldal a Panda szemében?

Klasszikus szarvashibák

  • Sok a kevés tartalommal bíró aloldal.
  • Duplikált (másolt) tartalom megléte, különösen más domainekről.

(Megoszlanak a vélemények, hogy az oldalon belüli duplikációkat mennyire figyeli manapság a Google. A duplikáció, az duplikáció; jobb biztosra menni.)

  • A tartalom értéktelen az oldalon, a látogatók is ez alapján „díjazzák” az oldalt: nagy a visszafordulási arány az oldalon; nem töltenek el időt több aloldal megtekintésével; kevés ideig tartózkodnak csak az oldalon.
  • Sok a „nem található” aloldal. (Főként url-változások miatt.)
  • Túl sok a reklám.

Pontosan milyen változás várható a Panda update után?

A legutolsó Panda frissítés 2014. szeptember végén indult útjára, és ez egyben algoritmusmódosítással is járt. Azonban a Panda folyamatosan fut; él és virul. Az adatok frissülése azonban ritkábban történik meg. A manuális adatfrissítések (ezek nem automatikusak) során van lehetősége egy weboldalnak a javításra a korábbi büntetéseket illetően. Így most neked is.

 

Mi a helyzet, ha nem foglalkoztál a javítandó hibákkal?

Nos, ez esetben akár hátrányod is származhat mindebből. Meg van az esélye, hogy a kevésbé „felkapott” oldalak klubjához tartozol majd.

A Panda miatt te is hátrányos helyzetbe kerültél 2014 szeptemberében? Vagy kétségeid támadtak, hogy biztosan „átmész-e” a mostani frissítésen? Jobb, ha időben utánanézel és javítasz a hibákon! Azért, hogy ne érjen meglepetés, kérj tőlünk elemzést a weboldaladat illetően!

Megjelent: 373 alkalommal Utoljára frissítve: 2015. június 11., csütörtök 13:05

Friss Bejegyzések

Kapcsolat

Márk Marketing Kft.
1108 Budapest, Tavas utca 3/b

Adószám: 14917363-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 925949
Bankszámlaszám:
11600006-00000000-37484785 Erste Bank

Közösség

Ezt olvastad már?