Szerinted, ha egy nő két egyforma ajtóval találkozik, mely fölé az egyikre „átlagos”, a másikra „szép” feliratot helyeztek; melyiken fog bemenni? Az átlagos vagy a szép nők bejáratán? Le fogsz döbbenni, de a legtöbben az átlagos feliratú ajtót választanák.
A világ különböző táján felvett filmek mind azt támasztják alá, hogy a nők vagy nem hiszik el magukról, hogy szépek, vagy annyira szerények, hogy nem merik felvállalni azt. A Dove korábban számos kampánnyal igyekezett felhívni a figyelmet, hogy a szépség és az önbizalom csakis „rajtad múlik”.
Találkozhattál már egyedi kampányfilmmel, melyben egy rajzművész és néhány hölgy szerepelt, akik elmondták, mit gondolnak saját szépségükről. És mint kiderült, a nők önmaguk legnagyobb szépségkritikusai. De Cannes Gold Lion rendezvényén díjnyertes alkotás is született, ahol spontán forgatva, a mindennapi teendőik során, kamera előtt zavarba jövő hölgyeket vettek képkockákra. Semelyikük nem tartotta elég szépnek magát ahhoz, hogy videóra vegyék. Ismerős?
A Dove nem csak szépségápolási termékek forgalmazásában jeleskedik, de a gyakorta készített kisfilmjeivel is igazán nagyokat tarol a videómegosztó portálokon. Kisfilmekkel, amelyek könnyekig meghatják a célpiacot és szívhez szólnak. Na és nem mellesleg vírusként terjednek a világhálón.