Mark Marketing Logo
kommunikálj kreatívan
Kérdésed van?
Írj vagy hívj bátran!
telefon: +3630 952 8932
2016. április 21., csütörtök 12:10

Ismerj meg minket: mi nem csak a munkának élünk!

Értékelés:
(1 szavazat)

Vajon létezik olyan, hogy egy cég kiválaszt egy számára kedves és szívügyének érzett témát, egy alapítványt; és ahhoz ingyen adja az évek alatt megtermelt tudását, kapcsolatrendszerét és idejét?

Ismerd meg aktuális projektünket, melyben olyan munkát végzünk pro bono, mellyel segíteni tudunk a társadalomnak. Mert mi nem csak a munkának élünk.

 

Cégünk olyan tevékenységekben is részt vesz, mellyel olyan célt szolgál, amely meghaladja saját igényeinket és személyes érdekeinket. Ezért vállalunk aktív részt az Árral Szemben a Jövőért Alapítvány és az általa képviselt téma kommunikációjában. Azért, hogy pro bono munkánk tegyen a közgondolkodás megváltoztatásáért.

 

Miért veszünk részt benne?

A Pro bono munkák révén az ember néha úgy érezheti, hogy az életének értelmet adó munkát végez. Tudja, hogy tevékenységének lesz hozadéka, és amit alkot, az pozitív hatással lesz a környezetére.

Ezért öröm számunkra, hogy egy olyan téma népszerűsítésében, marketingkommunikációjában vállalhatunk szerepet, amely élhetőbbé teszi társadalmunkat.

A téma online kommunikációjában aktív szerepet játszunk, az Alapítvány készülőben lévő honlapjának megtervezését is beleértve.

 

„Niki, 13 éves, felső tagozatos. Fodrásznak készül.

Botond, 8 éves, alsó tagozatos. Pilóta vagy rendőr szeretne lenni.

Peti, 17 éves, középiskolás. Számítástechnikai szakközépiskolába jár. Informatikusnak készül.”

 

Terveik vannak, de a drog közbeszólhat…

Bárki gyereke lehet, a drog nem válogat

Beszélj a gyerekeddel a valóságról, a jövőjét mentheti meg!

 

A szülők – de a pedagógusok is - nincsenek eléggé tisztában a drog és szenvedélybetegség gyerekeket és fiatalokat érintő problémájának súlyával. A mai fiatalok ritkán kérnek  segítséget, és nem sűrűn beszélnek maguktól az őket ért „élményekről”, vagy osztják meg a velük történt eseményeket. A szülőknek kell rákérdezniük.

Már, ha megteszik.

 

A projekt kommunikációjának célja

Az Árral Szemben a Jövőért Alapítvány modern és interaktív drogprevenciós tevékenységet folytat. Szembe megy az eddig megszokott kommunikációs formákkal.

 

Célja a probléma társadalmi közbeszéddé tétele. A felelős, tudatos szülői és pedagógusi hozzáállás kialakítását célozza meg, a fiatalok körében pedig a hiteles kézből kapott valóságkép megismertetését. Kiemelten hangsúlyozva a szülők felelősségét a gyermekeikkel folytatott kommunikációban.

Céljaként tűzte ki, a napjainkban egyre növekvő szenvedélybetegek számának csökkentését; valamint a korai iskolaelhagyás, deviáns magatartás megelőzése érdekében, fiatalok körében felvilágosító, prevenciós tevékenységek megszervezését.

Mérsékelve ezáltal az egyéni és társadalmi károkat.

 

Megélt élettörténetekkel, tankönyvszerű megközelítést nélkülöző, valóságos sztorikkal; és érthető nyelven megfogalmazott, testközeli, valóságosan átélt élethelyzetekkel szolgálnak a fiataloknak, előadásokon és egyéb kommunikációs felületeken.

Az Alapítvány célja továbbá, a már drog és más függőségek rabjává vált fiatalok segítése, ösztönzése arra, hogy másik utat válasszanak.

Szükség esetén „szembe menjenek” a baráti elvárásokkal vagy akár családi háttérrel.

 

Hogyan veszünk részt benne?

A különböző kommunikációs csatornával és eszközökkel azt a célt szeretnénk elérni, hogy egy tudatos és felelős társadalmi diskurzust indítsunk, melyben a szülők, a pedagógusok és a fiatalok egyaránt részt vesznek és választ kapnak kérdéseikre.

Ezt pedig csakis folyamatos kommunikációval lehet elérni.

 

Az Alapítvány munkáját technikai eszközökkel, kommunikációs megoldásokkal és reklámokkal pro bono végezzük.

 

 

Megjelent: 305 alkalommal Utoljára frissítve: 2016. április 21., csütörtök 12:21

Friss Bejegyzések

Kapcsolat

Márk Marketing Kft.
1108 Budapest, Tavas utca 3/b

Adószám: 14917363-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 925949
Bankszámlaszám:
11600006-00000000-37484785 Erste Bank

Közösség

Ezt olvastad már?