Mark Marketing Logo
kommunikálj kreatívan
Kérdésed van?
Írj vagy hívj bátran!
telefon: +3630 952 8932
2015. augusztus 14., péntek 00:00

Amikor a „rólam” sem rólad szól

Értékelés:
(1 szavazat)

Nincs még honlapod, vagy a már meglévőt szeretnéd helyrepofozni? Mindenesetre a honlapkészítés ismét terítéken van a mindennapjaidban? A kötelező nyűg, a „Rólam aloldal” megírása pedig fejtörést okoz neked. Nem is gondolnád, de sorra követheted el a szarvashibákat. Különösen, ha teljes a homály, miről is kellene írni igazából…

Vajon a te bemutatkozó oldalad rendben van? Teszteld! Ha az alábbi hibákat elköveted, akkor egészen biztosan nem.

A gyerekeid és a kutyád is mosolyog rám a profilképeden. A céged megalakulását három különböző oldalról megközelítve tálalod a számomra, ugyanolyan unalmas módon. Aztán jön a hosszas történet, hogy hova jártál iskolába és hányas voltál matekból.

Vajon miért nem érdekel ez engem?

 

Mitől lehet unalmas a bemutatkozó oldalad?

 

A rólam oldalt összekevered a kapcsolat aloldallal!

A kapcsolat aloldalon fontos, hogy minden elérhetőséged fent legyen. A cégadataid és tárhelyszolgáltatód adatai is stimmeljenek. Azonban csak itt találkozhatok a neveddel, a kiléteddel?

Ennyit kell tudni rólad? Ennyi volnál te? Cégnév és telefonszám?

A kapcsolat aloldal nem azonos a bemutatkozó aloldallal!

A bemutatkozó oldalon legyen világos, hogy ki vagy te és mit csinálsz! „Üdvözlőm a honlapomon” kora már réges-rég lejárt. Az olvasó okkal van a honlapodon; de az ideje véges, azt szeretné látni, hogy mit tudsz neki adni. De tüstént. A neved és egy rólad készült kép feltüntetése evidencia a bemutatkozó oldalon.

 

Harmadik személyben írsz saját magadról.

Számos honlapon találkozhattál már a harmadik személyben írt bemutatkozással. Az Xy kft. garantálja Önnek…

A személytelenséggel nem leszel szimpatikus. Csak a távolságot növeled az olvasó és teközted. A cégedet személyek alkotják és te is emberből vagy.

 

Azt hiszed, hogy a „rólam aloldal” rólad szól.

Egy céges weboldalról van szó, tehát miért ne írnál a cégedről benne? Mert a weboldalad az ügyfeleidnek szól. A szolgáltatásod is az ő problémájukra ad megoldást. Az ő kérdéseikre ad választ, jó esetben. A potenciális ügyfeleidet nem te érdekled, hanem saját maguk. Miként tudnak a sebükre megfelelő ragtapaszt kapni. És hogyan oldod meg te, az ő problémájukat!

A szolgáltatásod iránti vágyat pedig nem fogod egy büszkén megírt cégtörténettel felkelteni. Ettől függetlenül minimálisan tartalmazhat ilyen elemeket is, azonban ne ez legyen a fő csapásvonal!

A céginformációk is az ügyfél szemszögéből legyenek megközelítve! Arra fókuszáljanak, hogy az ügyfél, a vásárló számára milyen hasznot, megoldást nyújt a céged szolgáltatása, melyet akár több éves tapasztalattal végzel!

 

Nem adsz információt saját magadról – „Szimpi vagy, avagy sem”

Ismétlem! Nem adsz infót saját magadról!

Itt nem a végzettségedre gondolunk. És nem is arra, hogy melyik évben alakult a céged. Hanem a valós tapasztalataidról, a referenciamunkáidról, a tevékenységedhez vezető út kialakulásáról van szó. A hullámhegyekről és hullámvölgyekről, a legérdekesebb munkáidról.

Miért szereted csinálni azt, amit csinálsz?

Valóban az az „elhívásod”, hogy nekem segíts a problémámban, vagy csak a hasadra ütöttél a cégalapításkor. Valamivel foglalkozni kell címen?

Miért van erre szükség? Mert a közhiedelemmel ellentétben nem csak az ár számít a vásárlási folyamatban. Érzelmi alapon döntünk mindannyian. Még akkor is, ha „csak” egy villanyszerelőt keresünk.

 

Mert azt sugallod, hogy eddig egyetlen ügyfeled, vásárlód sem volt!

Egyetlen vélemény, vagy köszönet nem érkezett hozzád eddig ügyfeleid részéről?

Vagy attól félsz, hogy a konkurencia lesi az ügyfeleid valós kilétét, és olcsóbb árakat kínálva majd ellopja őket előled? Tudod, hogy az olcsóbb árakkal semmit sem ér el, ha hozzád már kötődnek az ügyfelek? Mert ismernek; tudják, hogy nem vagy egy zsákbamacska. De a másik cég…ki tudja.

Állítólag minőségi munkát végzel, és csak úgy kapkodnak utánad az ügyfelek? Én ezt nem tudhatom, hisz semmilyen infót nem adsz erről. A bemutatkozó oldaladon néhány visszajelzés igazán elfér stílusosan elhelyezve!

 

Várod a sült galambot

Amellett, hogy szeretném „látni”, ki van a vonal túlsó végén…. szeretném azt is tudni, miért válasszalak téged, és ne a böngészési előzményben szereplő másik három honlap tulajdonosát! Valamint hol és hogyan vegyem fel veled a kapcsolatot? Hogyan tovább? Rágd a számba a folytatást!

Kerüld el a szarvashibákat a bemutatkozó oldalad megírása során is! Ugyanis a kapcsolat egy ügyfeleddel nem az első személyes találkozáskor kezdődik! Ne bukjon el az üzlet már a találkozás előtt! Szeretnéd, ha minimális munkát sem igényelne a bemutatkozó oldalad megírása? Sózd ránk a megírását!

Megjelent: 374 alkalommal Utoljára frissítve: 2015. augusztus 14., péntek 11:54

Friss Bejegyzések

Kapcsolat

Márk Marketing Kft.
1108 Budapest, Tavas utca 3/b

Adószám: 14917363-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 925949
Bankszámlaszám:
11600006-00000000-37484785 Erste Bank

Közösség

Ezt olvastad már?