Még a váróteremből sem jutottál tovább. Azonban nem kell ahhoz tíz év és rengeteg együtt átélt szituáció, hogy meggyőződj róla, a megfelelő személynél „kötöttél ki”. De vajon miért?
Mert tudtod nélkül is felépített a szemedben egy szakértői státuszt önmagával kapcsolatban, kialakult benned egy összkép a munkájával és akár a jellemével kapcsolatban. Úgy érzed, mintha már régóta ismernéd. Nem ragaszkodsz a hivatalos három lépéshez vele szemben.
Hogyan tudnád ezt a „receptet” a saját vállalkozásodat illetően megvalósítani?
Ne akarj helyben eladni! Először nyerd el az emberek bizalmát! Kommunikálj szakértőként céges blog formájában a weboldaladon! Veled ellentétben, a célpiacod nem volt ott az elmúlt tíz vagy akár húsz évben céged életében. Az ismeretlenség a szakadék köztetek, azonban ezt áthidalhatod hasznos írások, szakértői vélemények, tanácsok segítségével
Mennyire bíznak meg mások benned?
Az egyedi és értékes írások látogatókat hoznak az oldaladra, egy állandó közönséget, mely számára idővel könnyebben értékesíthetsz. Mert bízni fognak benned! A végzettséged, valamint a száraz információk vállalkozásodról még nem fogja őket meggyőzni. Érdemeld ki a figyelmüket! Mutasd meg nekik, hogyan dolgozol és miért döntöttél e munkamódszer mellett. Miért csinálod azt, amit csinálsz?
Csak untatni fogod a „népet”? Hidd el, nagyon is érdekelni fogja őket! Mert nem mindegy nekik, mire áldoznak összegeket! Az emberek többsége érzelmi alapon hozza meg a döntéseit!
Alakítsd mások véleményét a „saját ízlésed” szerint cégeddel kapcsolatban, saját egyedi recept alapján! Fűszerezd, ahogy jónak látod! Csak rajtad múlik, mit hozol ki belőle!