Mark Marketing Logo
kommunikálj kreatívan
Kérdésed van?
Írj vagy hívj bátran!
telefon: +3630 952 8932

Google Adwords kampány felügyelet

Melyiket válaszd? AdWords kontra keresőoptimalizálás

Régóta gondolkodsz azon, vajon melyik eshetőséget válaszd weboldalad látogatottságának növelésére? AdWords kontra keresőoptimalizálás. Egyiket vagy másikat, vagy akár mindkettőt? 

 

Ezért válaszd az AdWords-öt, amit tudnod kell róla….

  • Azonnali eredmények, gyors segítség

Az Adwords egy kattintás alapú hirdetési rendszer (PPC), amely segít Téged abban, hogy a leghatékonyabb hirdetési kampányt tudd megvalósítani. Ennek köszönhetően csak akkor kell fizetned egy hirdetésért, ha rákattantanak arra, és ezáltal eljutnak a weboldaladra. A keretösszegen kívül nincs pluszköltés, annyiba fog kerülni neked, amennyit terveztél rá költeni. Az AdWords - kampány elindítását követően 48 órán belül érzékelhető hatással bír, azonnal tudsz látogatókat szerezni a weboldaladra, az általad kiválasztott kulcsszavak és megírt szöveg alapján.

  • Pontos célzást biztosít - Vezesd a potenciális vevőket a kezükön fogva!

Az Adwords pontos célzást biztosít a célcsoportot illetően, tehát a Google-t használók akkor fognak találkozni a hirdetéseddel, ha az releváns azzal a témával, melyre ők rákerestek. Egy kampánnyal rövid idő alatt ellenőrizheted azt is, hogy mely kifejezésekre keresnek az emberek. Kulcsszókutatásra is kiváló eszköz. 

  • Kontrollálható és alaposan tervezhető rendszer

Az AdWords- kampány idején a keretösszeget te határozhatod meg, illetve azt is, hogy egy kulcsszóra, kifejezésre való kattintásért mennyit fizetsz. A napi költéskeretet ajánlott minimum 1000 Ft, de inkább a 2000-3000 ezer Ft-os napi költséggel érdemes gondolkodni a jobb eredmény érdekében.  

 

Nem eszik olyan forrón - Milyen hátrányai vannak az AdWords-nek?

Ebből a szempontból előnyösebb a keresőoptimalizálás

  • A Google Adwords hirdetések megjelenése nagyban függ attól, hogy menyi pénzt tudsz rááldozni. A gyors segítség csak addig tart, míg fizeted a kampányt. Amint leállítod, az oldalad látogatottsága akár zuhanhat is. A napi költségkeret is nagyban befolyásolja eredményességét.  Addig működik, míg fizeted.
  • Ezzel szemben egy honlap optimalizálása bár összetett és időigényes folyamat (befolyással van rá: domain kora, hivatkozások száma, weboldal felépítése stb.), és az AdWordsel ellentétben nem hoz azonnali eredményeket, mégis hosszútávon költséghatékonyabb megoldást biztosít. Hosszútávon stabil eredményeket lehet vele elérni, akár úgy is, hogy már nem fizetünk a konkrét optimalizálásért, de még hónapokig érezzük a hatását. Az elért pozícióból nem veszítünk.
  • A keresőoptimalizálás hosszútávú és folyamatos eredményeket produkál. Mivel a keresőoptimalizálás szerves része a minőségi tartalmak előállítása, a felhasználóbarát és keresőbarát honlapfelépítés, hosszú távon minden további konkrét „beavatkozások” nélkül is megőrizheti a már elért eredményeket. Így nem a pénztárcáddal és annak tartalmával kell versenyezned a konkurenciával szemben. Nagyobb a bizalomépítő hatása, hiszen a Google nem „fizetésért” sorolja előre a honlapokat.

 

Akkor most melyik lehetőséget válaszd? Javasoljuk mindkettőt. Gondolkodj rövid, de hosszútávon is!

A keresőoptimalizálással folyamatosan biztosíthatod a pozitív eredményeket, löketett adhatsz honlapodnak, mely később akár a „lendülettel” magától is megy majd. Természetes egy életre nem tudhatod le a keresőoptimalizálást, hiszen jóval összetettebb folyamatról van szó.  

Az AdWords segítségével viszont azonnali eredményeket szerezhetsz, különösen, ha gyors segítségre van szükséged. Folyamatosan figyelemmel kísérjük a kampányokat. A kampányfigyelés havi 20.000 Ft-os összegért vállaljuk, továbbá hirdetésszövegek megírásában is segítünk.

Friss Bejegyzések

Kapcsolat

Márk Marketing Kft.
1108 Budapest, Tavas utca 3/b

Adószám: 14917363-2-42
Cégjegyzékszám: 01 09 925949
Bankszámlaszám:
11600006-00000000-37484785 Erste Bank

Közösség