Mark Marketing Logo
kommunikálj kreatívan
Kérdésed van?
Írj vagy hívj bátran!
telefon: +3630 952 8932
2015. július 28., kedd 00:00

Te is a klisékkel jössz?

Értékelés:
(1 szavazat)

Mivel is foglalkozol? Mit is csináltok pontosan?

Neked is feltették már ezt a kérdést nemegyszer?

Gondoltam. És mit válaszoltál rá?

Lehet e kérdésre rosszul és jól is válaszolni. Egy „rossz” válasszal elvághatod az utat egy megrendelés, egy üzlet, egy potenciális érdeklődés vagy a jövőbeli továbbajánlások előtt; de egy „jó” válasszal akár ki is taposhatod annak útját. De honnan tudhatod, hogy mi számít helyes válasznak?

Veled is megtörtént már, hogy egy összejövetelen, egy érettségi találkozón, vagy akár a szülői értekezlet utáni beszélgetések során; 10 ember esetében csak kevésről tudtad elmondani, hogy tudod is, mivel foglalkozik? Rögtön leesett, hogy a továbbtanulásnál milyen „néven” tanulta az ipart? De hogy ténylegesen ez mit takar, fogalmad sem volt?

Amikor kezedbe nyomtak egy névjegykártyát, az ügyfélkapcsolati manager, adózási tanácsadó kifejezés nem mondott nagyon semmit?

Felkeltette bármelyik is az érdeklődésedet igazán?

Vagy inkább a szokásos jól bevált bólogatást és hümmögést vetetted be, melyet illemből azért mégis csak muszáj megejteni?

Na és mi a helyzet a te bemutatkozásoddal?

Te is ilyen „unalmas” lennél?

Hiszen tudod, hogy nem. Szereted, amit csinálsz. Legalábbis, ha nem kényszervállalkozó vagy. És tudod, hogy hasznos és értékes dolgot viszel véghez minden nap.

Mégis beleeshetsz az „unalmas bemutatkozás” csapdájába.

Hogyan kerüld ki mindezt?

Ha tudod a választ az 5 legalapvetőbb kérdésre, mellyel vállalkozóként tisztában kell, hogy legyél; akkor máris közelebb kerültél a sikeres bemutatkozáshoz. És ahhoz, hogy bemutatkozásod ne egy kvantumfizika-óra izgalmával érjen fel. Valamint ne a kliséket hangoztasd magadról!

Miért, lehet rosszul is bemutatkozni?

Tudod, három fajta ember létezik. A „mivel foglalkozol” kérdésre az egyik a szokásos sablonos választ adja. A neve mellé odabiggyeszt egy körítést: könyvelő vagyok; marketinges cégem van, pályatanácsadással foglalkozunk; van egy apartmanom.

A másik hosszú litániákba kezd; és ha volna rá 30 perced, megismerhetnéd az egész élettörténetét.

A harmadik pedig, kihasználja a néhány másodpercet, hogy ügyesen bemutassa tevékenységének lényegét, mindezt úgy, hogy az érdeklődést vált ki a beszélgetőpartnerben.

Te melyikhez állsz közel?

 

Tehát ez itt a nagy kérdés: Mit mondj el magadról, és mit ne? Hogyan fog kiderülni néhány másodpercben mindaz, amiről te hosszú órákon át képes volnál sztorizni? Hogyan kerüld el, hogy a ló egyik vagy a másik oldalára ess?

 

Vedd elő az 5 legalapvetőbb kérdést; válaszold meg, majd építsd fel a bemutatkozásod az alábbiak szerint:

1 Fókuszálj!

Határozd meg a bemutatkozásodban a célcsoportodat, minden szó és kifejezés szűkítse a kört!

2 Emeld ki a problémát!

Fűzd bele a bemutatkozásba a célcsoportod problémáját, vágyát!

3 Ne feledd a megoldást!

Valamint fűzd bele a problémára adott megoldást! Amire te így, és így adsz megoldást. Az egyedi vonásokat kiemelve.

 

Munkaerő-kiválasztással foglalkozunk…

Apartmanom van a Balatonon…

Csővezetéki szerelvények szervizelésével foglalkozunk…

 

Ugye ez mindjárt másképp hangzik?

Kérdés: Mit is csináltok ti pontosan?

Tudod, manapság nagyon nehéz jó munkaerőt találni. És egy állásinterjún eldönteni, hogy melyik ember lehet a befutó a cégnél, vagy melyikkel lesznek komolyabb gondok a későbbiekben. Sok középvállalkozó küzd ezzel a problémával a munkaerő-keresés időszakában, HR-es szakember hiányában. Mi több éves HR-tapasztalatainkkal, és személyiségtesztjeinkkel „házhoz megyünk” az interjúztatásokhoz. Segítünk nekik kiválasztani a jó munkaerőt, mellyel a cégük is profitálni fog.

 

Olyan családbarát apartmant vezetek Balatonfüreden, mely biztosítja az összes kikapcsolódási lehetőséget, és a strand elérhetőséget 10 percen belül. Azonban megkíméli a nyaralókat a szálloda szűk falaitól; és tágas, családias jellegű nyaralást biztosít a babával és kisgyerekkel érkezőknek. Fele annyiért, mintha szállodában szállnának meg.

 

Általában sok a rossz tapasztalat a szervizekkel kapcsolatban; mindenhol hosszadalmasak a szervizelési folyamatok, sok a vásárló részéről elvárt feladatok. A csővezetéki szerelvények esetében mindez komoly kiadásokat jelenthet a tulajnak. Mi stressz és macera nélküli szervizszolgáltatást biztosítunk csővezetéki szerelvények meghibásodása esetében, méghozzá 48 órán belül. Nekik csak egy telefont kell megejteni.

 

Nos, te melyik csoportba tartozol a bemutatkozást illetően?

Kelts érdeklődést, és alapozd meg a beszélgetéseket is, sikeres és célratörő bemutatkozással! Szóban és írásban egyaránt.

Megjelent: 1725 alkalommal Utoljára frissítve: 2015. július 28., kedd 08:52

Friss Bejegyzések

Kapcsolat

Márk Marketing Kft.
2314 Halásztelek, Diófasor utca 108.
E-mail: 

Adószám: 14917363-2-13
Cégjegyzékszám: 13 09 197431
Bankszámlaszám:
11600006-00000000-37484785 Erste Bank

Közösség

Ezt olvastad már?